39685 DSB   MV  med LYD

2.498,00

Dielsellokomotiv Litra MV driftnummer 1102 fra Danske Statsbaner (DSB), i drift tilstand som i årene omkring 1983. Udstyret med mfx+ dekoder med mulighed for viatuel kørsel via Märklin Central Station 2 fra Version 3.0.1 og/eller Central Station 3 - ligeledes mulighed for indstilling af acceleration og bremseforsinkelse samt maksimal hastighed. Lydgenerator med driftlyd, fløjte, horn, afgangsfløjt, kompressor, banegårdsmeddelelse samt bremsepiben med mere.
5 Polet motor med kardantræk på 4 aksler.

Klarmelderblink på begge sider af lokomotivet, kan til og frakobles digital
Belysning med 3 varmhvide og 2 røde lysdioder i hver ende, kan til og frakobles digitalt via F0, og skifter med kørselsretningen. Ligeledes kan belysning i den indrettede førerstand til og frakobles individuelt i hver ende. Mulighed for mørklægning mellem lokomotiv og vogne, eller mellem to lokomotiver ved kørsel i forspand.

    39677 DSB  MY  med LYD

2.248,00

Dielsellokomotiv Serie 1100 Litra MY driftnummer 1110 fra Danske Statsbaner (DSB) med rangererplatforme, i drift tilstand som i årene omkring 1998. Udstyret med mfx+ dekoder med mulighed for viatuel kørsel via Märklin Central Station 2 fra Version 3.0.1 og/eller Central Station 3 - ligeledes mulighed for indstilling af acceleration og bremseforsinkelse samt maksimal hastighed. Lydgenerator med driftlyd, fløjte, horn, afgangsfløjt, kompressor, banegårdsmeddelelse samt bremsepiben med mere.

5 Polet motor med kardantræk på 4 aksler.

Længde over puffer 21,7 cm - Epoke V

    37861 Diesel BR V 60

1.888,00

Diesel rangerlokomotiv V60 fra Deutschen Bundesbahn (DB) med driftnummer V 60 770 i udførsel som driftårene omkring 1960érne. Udstyret med mfx+ dekoder, der ud over indstilling af acceleration og bremseforsinkelse samt maksimal hastighed også tilbyder muligheden for at være den virtuelle lokomotivfører via Märklins Central Station 2 og/eller Central Station 3. Lydgenerator med diesel driftlyd, signalhorn, trykluft, luftpumpe, radiokommunikation, bremse piben med meget mere

TELEXKOBLING

Lys skiftende med kørselsretningen kan til og frakobles digitalt via F0, ligeledes kan rangererbelysning til og frakobles ved digital kørsel.
Mulighed for dobbelt A belysning ved rangering.

    39978 VT 98,9 DB Skinnebus

2.798,00

Prototype: German Federal Railroad (DB) class VT 98.9 rail bus motor car and class VS 98 rail bus control car. In original crimson paint scheme. Motor car road number VT 98 9705, control car road number VS 98 306. The cars look as they did at the start of the Sixties.

Model: The motor car has an mfx+ digital decoder and extensive sound and light functions. It also has controlled high-efficiency propulsion. 2 axles powered. Traction tires. The rail bus has factory-installed interior lighting. The rail bus has triple headlights and dual red marker lights that change over with the direction of travel, will work along with the interior lighting in conventional operation, and can be controlled digitally. The headlights at both ends of the motor car can be turned off separately. The control car has factory-installed interior lighting. The control end of the car has triple headlights and dual red marker lights that change over with the direction of travel. The rail bus units have a current-conducting drawbar coupling with a guide mechanism between them. Brake hoses and a current-conducting drawbar coupling are included. Maintenance-free warm white and red LEDs are used for the lighting. The engineer's stands and the car's interior on both cars as well as on the optionally available trailer car allow an open view through the windows.
Length over the buffers of the two-part set 32.2 cm / 12-11/16".

    36291 DB BR 247 Vectron

1.398,00

Model: This diesel locomotive is constructed of metal and has an mfx digital decoder and extensive sound functions. It has a special motor, centrally mounted. 4 axles powered by means of cardan shafts. Traction tires. The locomotive has triple headlights and dual red marker lights that will work in conventional operation and that can be controlled digitally. The headlights at Locomotive End 2 and 1 can be turned off separately in digital operation. When the headlights at both ends are turned off, then the "Double 'A' Light" function is on at both ends. Warm white and red LEDs are used for the lighting. Length over the buffers 22.9 cm / 9".Prototype: Class 247 diesel electric locomotive (Vectron DE) of the German Railroad, Inc. (DB AG).

58497 Diesel Ludmilla BR 233 DIGITAL

1.499,00

Technische Daten:
Allgemeine Daten
Kupplung   Schacht NEM 362 ohne KK-Kinematik
Mindestradius   358 mm
Anzahl Achsen mit Haftreifen   2
Anzahl angetriebene Achsen   4
Schwungmasse   Ja
Elektrik
Betriebssystem   Wechselstrom
Schnittstelle   Elektrische Schnittstelle für Triebfahrzeuge PluX16
      
Spitzenlicht   3-Spitzenlicht fahrtrichtungsabhängig / 2-Schlussleuchten, fahrtrichtungsabhängig
Motor   5-pol. Motor
Digital-Decoder   Motorola/Märklin-Format
Decoder-Typ   MX645P16
Sound   Ja
LED Spitzenlicht   Ja
Abmessungen
Länge über Puffer   237 mm

  

 

58680 Diesel DB 220 0368  DIGITAL

999,00

Diesel locomotive 220 036 of the german federal railways. Epoch IV.
Motor with flywheel. Drive on three axles. Triple headlights white/red that change with the direction of travel.

AC model with integrated load-controlled digital decoder.

■ The locomotive is ideal for the use in front of goods trains and passenger trains.   212 mm. 

 

78012  Diesellok. 200/300 NS  LYD

1.849,00

Technische Daten:
Allgemeine Daten
Kupplung   Digital steuerbar
Mindestradius   358 mm
Anzahl Achsen mit Haftreifen   1
Anzahl angetriebene Achsen   1
Elektrik
Spitzenlicht   2-Spitzenlicht / digital schaltbar
Decoder-Typ   Onboard Decoder
Sound   Ja
      
LED Spitzenlicht   Ja
zusätzliche Lichtfunktion   Ja
Pufferkondensator   Ja
Abmessungen
Länge über Puffer   83 mm
 

   29183 Diesellok DHG 500

590,00

Diesellokomotivet med træk på 1 aksler, har indbygget digitaldekoder for valgfri kørsel på analoge og digitale anlæg. Frontlys kan til og frakobles digitalt og skifter med kørselsretningen. 
 

    26569 Diesel DHG 500

595,00

 

Diesellokomotiv DHG 500 er udstyret med fx dekoder, specialmotor med træk på en aksel. Lys skiftende med kørselsretningen kan til og frakobles via F0. Alle 3 tankvogne har bremseplatforme og Relex koblinger. Samlet længde over puffer - 45,7 cm.

 

 

    V 100 VLTJ -  Digital AC Märklin

1.098,00

Beskrivelse unødvendig,

Ring for yderligere oplysninger.

Digital.

 36504 Henchel DHG 700  Lyd MFX

768,00

Diesellokomotiv DHG 500 fra Deutschen Bahn AG med mfx dekoder, lydgenerator samt 5 polet motor og forskellig belysning med lysdioder

 36700 Henchel DHG 700  digital

568,00

Model: The locomotive has a digital decoder and a special motor. 1 axle powered. Traction tires. The triple headlights change over with the direction of travel, will work in conventional operation, and can be controlled digitally. The locomotive has a blinking light on the roof of the engineer's cab. It also has coupler hooks. Length over the buffers 11.2 cm / 4-3/8".